
Γνώρισε το Personal Beauty Store της Oriflame και πολλαπλασίασε τις online πωλήσεις σου
Δεν υπάρχει κάτι καλύτερο από το να εργάζεστε και να κερδίζετε από την άνεση του σπιτιού σας. Ένα από τα καλύτερα οφέλη ενός Oriflame Consultant είναι η ελευθερία και την ευελιξία να εργάζεστε οποτεδήποτε και οπουδήποτε θέλετε, ακόμα και από τον καναπέ σας. Ξεχάστε το κλασικό ωράριο, τις μετακινήσεις και τις πολλές ώρες στο γραφείο – αυτή είναι η νέα μορφή επιτυχίας!
Η Οriflame σας προσφέρει ένα πρωτοποριακό και ευέλικτο τρόπο να δημιορυγήσετε το δικό σας PERSONAL BEAUTY STORE και να πουλάτε online.
Το PERSONAL BEAUTY STORE της Oriflame προσφέρει:
• Μία έτοιμη λύση e-commerce
• Με οργανωμένη πληρωμή και παράδοση
• Απλά χρειάζεται τη δική σου προώθηση Online
PERSONAL BEAUTY STORE – ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ;
Για να ξεκινήσετε το δικό σας online PERSONAL BEAUTY STORE υποχρεωτικά θα πρέπει να έχετε αποκτήσει κωδικό μέλους με την ΔΩΡΕΑΝ ΕΓΓΡΑΦΗ σας εδώ. Στη συνέχεια έχετε τη δυνατότητα να ανοίξετε το Προσωπικό σας Online Beauty Store! Το link θα το βρείτε στην καρτέλα > ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ -> Online Beauty Store -> Το Προσωπικό μου Beauty Store.
Τώρα μπορείτε να ξεκινήσετε να πουλάτε online!
Μπορείτε να αλλάξετε την κατάληξη του link ώστε να μη φαίνεται ο κωδικός σας αλλά το όνομα που θα επιλέξετε.
Για να το κάνετε αυτό, πηγαίνετε στις Ρυθμίσεις Προφίλ, ανοίξτε την επιλογή ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΜΟΥ και συμπληρώσετε το πεδίο “Ψευδώνυμο / Κατάληξη link PBS”
ΓΙΑΤΙ Η ORIFLAME ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΠΛΕΟΝ ONLINE ΑΓΟΡΕΣ;
Το Internet είναι το τέλειο συμπλήρωμα της απευθείας πώλησης. Πιστεύουμε πως θα σας προσφέρει ένα σημαντικό πλεονέκτημα για να προσελκύσετε και να κρατήσετε πελάτες. Η εμπειρία των online αγορών είναι δυναμική, προσφέρει έμπνευση και σας επιτρέπει να εξυπηρετήσετε τους πελάτες σας απο μακρυά. Τελικά, σας φέρνει πιο κοντά στα όνειρα και τους στόχους σας.
ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ;
Εύκολα! Απλώς κάντε κλικ στο “Άνοιξε ένα Beauty Store’ στο μενού αριστερά, συμπληρώστε ολα τα στοιχεία του προφίλ σας εάν δεν το έχετε κάνει ήδη – και είστε έτοιμοι!

Όλοι οι πελάτες που δεν έχουν προσκληθεί από έναν Consultant θα ρωτούνται εάν επιθυμούν να συνδεθούν με κάποιον. Θα τους συνδέσουμε με κάποιον στη περιοχή τους. Η προμήθεια που προκύπτει από τις αγορές πελατών που δεν θέλουν να συνδεθούν με κάποιον Consultant θα διανείμεται ισομερώς σε επιλεγμένους Consultants .
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΖΩ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΟNLINE ΑΠΟ ΤΟΥΣ OFFLINE ΠΕΛΑΤΕΣ;
Είναι πολύ σημαντικό η προσέγγιση να είναι πελατοκεντρική, είτε online είτε offline. Η μόνη διαφορά είναι ότι για τους online πελάτες διαχειρίζεται η Oriflame την παραγγελία, την πληρωμή και την παράδοση των προϊόντων. Για τους offline πελάτες τη διαχείριση αυτή την κάνετε εσείς .
ΤΙ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΕΧΩ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ ΟΤΑΝ ΠΟΥΛΑΩ ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ONLINE;
Ο στόχος σας θα πρέπει να είναι πάντα το να προσφέρετε τις καλύτερες υπηρεσίες και εξυπηρέτηση. Είναι πολύ σημαντικό να απαντάτε στις ερωτήσεις των πελατών με ειλικρίνεια και ταχύτητα και να μην δίνετε λανθασμένες υποσχέσεις για τα οφέλη ενός προϊόντος. Εάν έχετε αμφιβολίες, μπορείτε πάντα να επικοινωνείτε με την Εξυπηρέτηση Πελατών. Μια ακόμα καλή συμβουλή είναι να μην στέλνετε πολλά email, να έχετε στρατηγική προσέγγιση, καθώς οι συχνές αποστολές δίνουν κακή εντύπωση και βλάπτουν την καλή πρόθεση.
ΠΩΣ ΘΑ ΒΡΕΙ Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΚΑΙ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΟΥ;
Η Oriflame αναλαμβάνει να στείλει τα στοιχεία σας με email. Επιπλέον, τα στοιχεία σας θα είναι διαθέσιμα στο προφίλ του πελάτη σας ώστε να μπορεί να επικοινωνήσει εύκολα μαζί σας εάν έχει απορίες.
ΠΟΤΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΜΙΛΗΣΩ ΣΤΟΥΣ ONLINE ΠΕΛΑΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ;
Είναι καλό να μην ενημερώνετε τους online πελάτες για την Επιχειρηματική Ευκαιρία της Oriflame εκτός και εάν σας το ζητήσουν. Μπορείτε όμως να τους προσεγγίσετε εάν κάνουν συχνές αγορές.